Batman'da 14 Bin Öğrenciye Diş Taraması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Batman'da 14 Bin Öğrenciye Diş Taraması

28.05.2015 16:28

Sağlık Bakanlığı tarafından başlatılan "bende fırçalıyorum" kampanyası kapsamında Batman'da 14 bin öğrencinin diş taramasından geçirildiği bildirildi.

Sağlık Bakanlığı tarafından başlatılan "bende fırçalıyorum" kampanyası kapsamında Batman'da 14 bin öğrencinin diş taramasından geçirildiği bildirildi.

Batman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Hakan Pamukçu, yaptığı açıklamada, il genelindeki okullarda öğrenim gören 6-14 yaş arasındaki 14 bin öğrencinin ağız ve diş sağlığı taramasından geçirildiğini ve her birine diş macunu ile fırça dağıtıldığını söyledi.

Pamukçu, "Ağız ve diş sağlığı konusunda erken yaşlardan itibaren toplumsal bilincin attırılmasına katkı sağlamak amacıyla oral hijyen eğitimi verildi. Ağız ve diş sağlığı açısından tedaviye ihtiyacı olan çocukları tespit ederek, ilgili sağlık kuruluşlarına yönlendirildi. Kampanyanın amacına ulaşma noktasında faydalı sonuçlar aldık" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Batman'da 14 Bin Öğrenciye Diş Taraması - Son Dakika


Advertisement