Bayırköy'de Sarmaşıklılar Derneğinden İftar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bayırköy'de Sarmaşıklılar Derneğinden İftar

Bayırköy\'de Sarmaşıklılar Derneğinden İftar
27.06.2016 16:45

Bilecik’in Bayırköy ilçesinden faaliyet gösteren Sarmaşıklılar Derneği ve Sarmaşık Muhtarlığı tarafından iftar programı düzenlendi.

Bilecik'in Bayırköy ilçesinden faaliyet gösteren Sarmaşıklılar Derneği ve Sarmaşık Muhtarlığı tarafından iftar programı düzenlendi.

Sarmaşık Muhtarlığı önünde gerçekleşen iftara, Bayırköy Belde Belediye Başkanı Mustafa Yaman, Osmaneli Belediye Başkanı Münür Şahin, Ak Parti Bilecik Gençlik Kolları üyeleri ve vatandaşlar katıldı. Dualarla açılan oruçların ardından açıklama yapan Bayırköy Belde Belediye Başkanı Mustafa Yaman, Sarmaşık Mahallesi halkıyla iftar yapmış olmanın mutluluğunu belirtti. Yaman, "Ramazan ayının birlik ve beraberliğini bugün de Sarmaşıklılar Derneğimiz ve Sarmaşık Mahallesinde yaşayan halkımızla gösterdik. Allah birlik beraberliğimizi bozmasın" dedi.

Öte yandan iftar sonrası Ak Parti Bilecik Gençlik Kolları tarafından yürütülen "Çaylar Bizden" projesi kapsamında vatandaşlara çay dağıtıldı. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bayırköy'de Sarmaşıklılar Derneğinden İftar - Son Dakika


Advertisement