Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) bünyesine 3 yeni merkez kurulacağı bildirildi.
Yapılan açıklamada, "Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü bünyesinde aşağıdaki merkezlerin kurulması YÖK Başkanlığınca uygun görülmüştür. Özel Eğitim Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Merkezi, Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezi ve Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi" denildi. - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Beü'ye 3 Yeni Merkez Kurulacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.