Bitlis'te zabıta ekipleri Ramazan öncesi denetimlerini sıklaştırdı.
Belediye Başkanı Fehmi Alaydın, gazetecilere yaptığı açıklamada, Ramazan dolayısıyla zabıta ekiplerinin rutin kontrollerini sıklaştırdığını söyledi.
Ekiplerin çarşı merkezinde fırın, pastane, manav ve kasaplarda denetim yaptığını belirten Alaydın, "Denetimler esnasında çalışanların kılık kıyafetleri ile yakından ilgilenen ekipler, iş yerlerini denetleyerek temizlik ve hijyen konusunda titiz davranmaları konusunda işyeri sahiplerine uyarılarda bulundu." dedi.
Alaydın, halkın sağlıklı ve temiz gıda maddesi tüketmesi için denetimlerin devam edeceğini sözlerine ekledi.
Muhabir: Yunus Okur
Yayıncı: Levent Harman - BİTLİS
Son Dakika › Yerel › Bitlis'te Zabıta Ekiplerinin Ramazan Denetimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.