Büyükşehir Personeline Tasarruf Eğitimi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükşehir Personeline Tasarruf Eğitimi

19.02.2014 11:35

Antalya Büyükşehir Belediyesi hizmet içi eğitim kapsamında personele "Enerji Kullanımı ve Tasarrufu" konulu eğitim semineri verdi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi hizmet içi eğitim kapsamında personele "Enerji Kullanımı ve Tasarrufu" konulu eğitim semineri verdi.

Belediye Kültür Salonunda gerçekleştirilen eğitimde Enerji Yönetimi Şube Müdürü Sarp Emekcil tarafından personele kullanılan enerji kaynaklarının türleri ve kullanımı anlatıldı.

Emekcil, mevcut enerji kaynaklarının korunması ve kullanılmasındaki en önemli rolün bilinçli tüketimden geçtiğini söyledi. Enerji kullanımı ve tasarrufun kamusal alandaki önemine değinen Emekcil, enerji tasarrufunun insan hayatında yaşam biçimi haline gelmesi gerektiğini kaydetti. - Antalya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Büyükşehir Personeline Tasarruf Eğitimi - Son Dakika


Advertisement