Antalya Büyükşehir Belediyesi hizmet içi eğitim kapsamında personele "Enerji Kullanımı ve Tasarrufu" konulu eğitim semineri verdi.
Belediye Kültür Salonunda gerçekleştirilen eğitimde Enerji Yönetimi Şube Müdürü Sarp Emekcil tarafından personele kullanılan enerji kaynaklarının türleri ve kullanımı anlatıldı.
Emekcil, mevcut enerji kaynaklarının korunması ve kullanılmasındaki en önemli rolün bilinçli tüketimden geçtiğini söyledi. Enerji kullanımı ve tasarrufun kamusal alandaki önemine değinen Emekcil, enerji tasarrufunun insan hayatında yaşam biçimi haline gelmesi gerektiğini kaydetti. - Antalya
Son Dakika › Yerel › Büyükşehir Personeline Tasarruf Eğitimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.