Çanakkale kuruluşlar arası masa tenisi turnuvasında şampiyon Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) takımı kazandı.
18 Mart Spor Salonu'nda yapılan ve 22 erkek takımın katıldığı turnuvada üniversite takımını Rektörlük Beden Eğitimi ve Spor Bölümü'nden öğretim görevlisi Nabi Özkan (antrenör), Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümü'nden araştırma görevlisi Hüseyin Koçak ile Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu öğrencisi Burak Subaş temsil etti.
ÇOMÜ ekibi final grubunda önce Türk Telekom'u 4-3 daha sonra İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü takımını ise 4-1 yenip, turnuvada şampiyon oldu.
Üniversite takımı 26-28 Haziran'da Bursa'da düzenlenecek kurumlar arası masa tenisi Türkiye şampiyonasında Çanakkale'yi temsil etmeye hak kazandı. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Çanakkale Kuruluşlar Arası Masa Tenisi Turnuvasında Çomü Şampiyon Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.