Çerkeş'te Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) binasının temeli atıldı.
Çankırı Valisi Vahdettin Özcan, törende yaptığı konuşmada, herkesin sosyal güvence kapsamına alınma uygulamasının yürürlüğe girdiğini, yapılan çalışmalarla hizmetlerin hızının arttığını söyledi.
Özcan, sosyal güvenlik hizmetlerindeki gelişimin devam etmesini beklediklerini, temeli atılan binanın ilçeye katkı sağlayacağını kaydetti.
Çerkeş Belediye Başkanı Yasin Öztürk de hizmet binasına ilçenin ihtiyacı olduğunu, önemli bir eksikliğin giderileceğini belirtti.
SGK İnşaat ve Emlak Daire Başkanı Abdullah Kavaklı da binanın 120 günde bitirilmesinin amaçlandığını bildirdi.
Binanın temeli, daha sonra protokol üyeleri tarafından atıldı.
- ÇANKIRI
Son Dakika › Yerel › Çerkeş'te Sgk Binası Temeli Törenle Atıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.