Çubuk-06 Emekliler Derneği, ilçeye 24 derslikli bir ilköğretim okulu yaptırmak için harekete geçti.
06 Emekliler Derneği As Başkanı Salih Demirer, Dernek Başkanı Hasan Ali Bostan'ın önderliğinde ilçeye 24 derslikli bir ilköğretim okulu daha kazandıracaklarını söyledi. İlçede ilköğretim açısından dersliklerin yetersiz olduğunu belirten Demirer, "Emeklilik yan gelip yatma dönemi değildir. Gelecek nesillere herkes karınca kararınca bir şeyler bırakmak zorundadır. Emekliye ayrılanların parka veya çay ocaklarına oturup, akşama kadar geleni geçeni seyretmesi kadar kötü bir şey olamaz. Biz bu yanlışları gördük ve oturup neler yapabiliriz diye istişare yaptık. Yaptığımız istişarenin ardından 7 arkadaşla emeklileri bir araya getirmek ve birtakım sosyal faaliyetler gerçekleştirerek bu kardeşlerimizi dünyadan soyutlanmamalarını sağlayacağız" dedi.
(TS-CC-CC-Y)
Son Dakika › Yerel › Çubuklu Emeklilerden Eğitime Destek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.