Denizli'de Stem Çalıştayı Protokolü İmzalandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Denizli'de Stem Çalıştayı Protokolü İmzalandı

Denizli\'de Stem Çalıştayı Protokolü İmzalandı
06.10.2015 10:01

Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Denizli Okulları arasında ‘Stem (Science, Tecnology,Engineering, Mathematics) Çalıştay’ı protokolü imzalandı.

Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Denizli Okulları arasında 'Stem (Science, Tecnology,Engineering, Mathematics) Çalıştay'ı protokolü imzalandı.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü makamında gerçekleştirilen protokole İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz, Şube Müdürü Ramazan Yılmaz ve ÖDTÜ Geliştirme Vakfı Özel Denizli Okulları Müdürü Kenan Ömeroğlu katıldı.

Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Oğuz yaptığı konuşmasında, "Eğitim öğretim adına farklı bir projeye imza atıyoruz. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Denizli Okulları Müdürü Kenan Ömeroğlu ile birlikte protokol imzalıyoruz. "Başarı İzleme ve Geliştirme" projesi kapsamında okullarımızdaki öğretmen arkadaşlarımız ile birlikte başarıyı daha da artırabilmek için Matematik, Fen Bilgisi, Okul Öncesi Eğitimi ve Sınıf Öğretmeni arkadaşlarımıza yönelik STEM Uygulamaları adı altında bir çalıştay planladık. Bu çalıştayda isimlerini saydığımız branşlardaki arkadaşlarımızla eğitim camiamıza daha farklı bir ışık saçacağız. Başarıyı artırma adına yapacağımız bu proje eğitim camiası için son derece önemli olacak. Protokolün imzalanmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" dedi.

Konuşmaların ardından protokol imzalandı. - DENİZLİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Denizli'de Stem Çalıştayı Protokolü İmzalandı - Son Dakika


Advertisement