Derinkuyu'da ağaçlandırma çalışmalarına ilköğretim okulu öğrencileri destek vererek, 200 fidanı toprakla buluşturdu.
İlçeye bağlı Özlüce köyü Temel Eğitim Okulu öğrencileri tarafından gerçekleştirilen ağaçlandırma çalışması, okul çevresindeki alanda yapıldı.
Öğrenciler, Orman ve Su İşleri İl Müdürlüğü'nden temin ettikleri 200 fidanı, öğretmenleri ve velileri ile birlikte toprakla buluşturdu. Daha sonra köy muhtarlığı salonunda bir araya gelen öğrencilere, Orman ve Su İşleri İl Müdürlüğü yetkilileri tarafından konferans verildi.
Konferansta öğrencilere ağaçlandırma çalışmalarının önemi anlatıldı.
- NEVŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Derinkuyu'da Ağaçlandırma Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.