Didim'de MHP'li Bayanlardan Kırmızı Karanfilli Kutlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Didim'de MHP'li Bayanlardan Kırmızı Karanfilli Kutlama

Didim\'de MHP\'li Bayanlardan Kırmızı Karanfilli Kutlama
08.03.2012 15:11

Milliyetçi Hareket Partisi Didim İlçe Kadın Kolları Üyesi bayanlar 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Didim Devlet Hastanesinde çalışan bayan sağlık personeline ve hasta yakınlarına kırmızı karanfil dağıttı.

Milliyetçi Hareket Partisi Didim İlçe Kadın Kolları Üyesi bayanlar 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Didim Devlet Hastanesinde çalışan bayan sağlık personeline ve hasta yakınlarına kırmızı karanfil dağıttı.

MHP Didim İlçe Kadın Kolları 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Didim Devlet Hastanesinde çalışan bayan sağlık personeline ve hasta yakınlarına kırmızı karanfil dağıttı. MHP İlçe Kadın Kolları Başkanı Seda Saban ve beraberindeki yönetim kurulu üyesi bayanlar Başta acil servis ve poliklinikler olmak üzere hastanede görev yapan bayan personelleri tek tek ziyaret edip günlerini kutlarken hasta ve hasta yakınlarını da Kadınlar Gününü unutmadı. Kırmızı karanfil alan bayanlar ise MHP'li Bayanlara teşekkür etti. 8 Mart Kadınlar Günü dolayısıyla Hastaneyi ziyaret ettiklerini belirten Kadın Kolları Başkanı Seda Saban "Kadın toplumun her katmanın da ve her ortamda üreten emek veren bir yapıda; biz de önemli bir görev üstlenen sağlık personelindeki bayanlarımızı bu özel günde unutmadığımızı göstermek istedik. Ayrıca hasta ve hasta yakınlarının da kadınlar gününü kutladık. Bizlere gösterilen ilgiden de memnun kaldık. Tüm Bayanların kadınlar gününü bir kez daha kutlar, sağlık ve huzurlu bir hayat geçirmelerini temenni ediyorum."dedi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Didim'de MHP'li Bayanlardan Kırmızı Karanfilli Kutlama - Son Dakika


Advertisement