Düzce'de Eğitim Öğretmin Yılı Törenle Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce'de Eğitim Öğretmin Yılı Törenle Başladı

Düzce\'de Eğitim Öğretmin Yılı Törenle Başladı
28.09.2015 11:09

Düzce’de İlköğretim Haftası Atatürk Anıtına konulan çelenk ile başladı.

Düzce'de İlköğretim Haftası Atatürk Anıtına konulan çelenk ile başladı.

Tüm Yurtta olduğu gibi Düzce'de ilköğretim haftası düzenlenen törenle başladı. Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen törende öğrenciler ve Milli Eğitim Müdürü Ahmet Yurtman Atatürk Anıtına Çelenk bıraktılar. Ardından ise öğrenciler hep bir ağızdan İstiklal Marşını okudular. Anıtpark'taki törenin ardından ise Resmi Tören TOKİ Mehmet Akif Ersoy Ortaokulunda tören yapıldı. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Düzce'de Eğitim Öğretmin Yılı Törenle Başladı - Son Dakika


Advertisement