Düzce'de Minikler Badminton İl Birinciliği Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce'de Minikler Badminton İl Birinciliği Turnuvası Sona Erdi

24.05.2014 17:37

Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile Milli Eğitim Müdürlüğünün düzenlediği minikler badminton il birinciliği turnuvası sona erdi.

Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile Milli Eğitim Müdürlüğünün düzenlediği minikler badminton il birinciliği turnuvası sona erdi.

18 Temmuz Spor Salonunda gerçekleştirilen ve 5 okuldan 40 sporcunun karşılaştığı müsabakalarda, bireysel erkeklerde Aziziye İlkokulundan Oğuzhan Şahin, bireysel kızlarda TOKİ Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulundan Nefise Tıbıkoğlu birinci oldu.

Erkekler takım sıralamasında ise Aziziye İlkokulu, kızlar takım sıralamasında TOKİ Mehmet Akif İlkokulu birinciliği elde etti. - Düzce

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Düzce'de Minikler Badminton İl Birinciliği Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika


Advertisement