Eceabat'ta sağlıklı yaşam yürüyüşü düzenlendi.
Yürüyüşe, Eceabat Kayamakamı Nurettin Dayan, Belediye Başkanı Kemal Dokuz, İl Genel Meclisi üyeleri, daire amirleri, kamu kurum çalışanları ve vatandaşlar katıldı.
Yaklaşık 4 kilometrelik mesafeyi yürüyen Kaymakam Dayan, yürüyüşün amacının, yürüyüşün sağlığa olan etkisini gözler önüne sermek ve tüm vatandaşları yürüyüşe teşvik etmek olduğunu söyledi.
Eceabat Belediye Başkanı Dokuz ise sağlıklı yaşamın yolunun spordan geçtiğini kaydetti. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Eceabat'ta Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.