Elazığ'da Ekmeğin İçinden Poşet Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığ'da Ekmeğin İçinden Poşet Çıktı

04.06.2024 10:54

Elazığ'da bir vatandaş, aldığı ekmeğin içinden poşet çıktığını görünce neye uğradığını şaşırdı. Şahıs, olayın ardından ilgili yerlere başvurarak şikayette bulundu.

Elazığ'da bir vatandaş, aldığı ekmeğin içinden poşet çıktığını görünce neye uğradığını şaşırdı.

Olay, merkeze bağlı Ulukent Mahallesi'nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, kimliği öğrenilemeyen bir vatandaş, marketten ekmek alarak eve döndü. Yemek esnasında ekmeği bölen vatandaş, içinden çıkan poşeti görünce neye uğradığını şaşırdı. Şahıs, ekmeğin içinden poşet çıkmasının ardından ilgili yerlere başvurarak şikayette bulundu. - ELAZIĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Elazığ'da Ekmeğin İçinden Poşet Çıktı - Son Dakika


Advertisement