Elazığ'da Turizm Haftası etkinlikleri kapmasında bugün öğrencilere Elazığ'ın tarihi ve turistik yerleri sinevizyon eşliğinde tanıtıldı.
Elazığ İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından 15-22 Nisan Turizm Haftası nedeniyle yapılan etkinlikler devam ediyor. 15 Nisan'da Atatürk anıtına çelenk konulması ve halk oyunları ile başlayan Turizm Haftası etkinliklerinde sırasıyla gezi programı, fotoğraf sergisi ve Elazığ'ın mutfağı tanıtılmıştı. Bugün de Elazığ'ın tarihi ve turistik yerlerinin tanıtımı için Nurettin Ardıçoğlu Kültür Merkezi'nde sinevizyon gösterisi yapıldı. Çoğunlukla öğrencilerin katıldığı sinevizyon gösterisinde Harput'tan başlanarak, Elazığ'ın tüm ilçelerinde yer alan tarihi ve turistik yerler gösterilerek tanıtılmaya çalışıldı. - ELAZIĞ
Son Dakika › Yerel › Elazığ'da Turizm Haftası Kutlamaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.