İzmit'te Elektronik Atıkları Toplama Kampanyası - Son Dakika
Son Dakika Logo

İzmit'te Elektronik Atıkları Toplama Kampanyası

28.11.2013 13:59  Güncelleme: 14:23

İzmit Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Havva Açıkgöz, kentte 3 yıl içinde 75 ton elektronik atığın toplandığını söyledi.

Açıkgöz, yaptığı açıklamada, belediyenin yaklaşık 3 yıl önce başlattığı elektronik atıkları toplama kampanyasının bütün hızıyla devam ettiğini anlattı.

Buzdolabı, bilgisayar, televizyon ve çamaşır makinesi gibi elektronik atıklarda bulunan civa gibi ağır metallerin çevreye büyük zarar verdiğine dikkati çeken Açıkgöz, "Kentteki iş yeri, ev, kamu-kurum ve kuruluşlardaki elektronik atıkları toplayarak geri dönüşüm sağlıyoruz. Hem çevrenin kirlenmesi önlenmiş oluyor hem de bunların geri dönüşümü yapılarak ekonomiye önemli bir katkı sağlanmış oluyor" diye konuştu.

Açıkgöz, ellerinde elektronik atık bulunan kişi ve kurumların "444 41 00" numaralı telefonu aramalarını istedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel İzmit'te Elektronik Atıkları Toplama Kampanyası - Son Dakika


Advertisement