Merkeze alınan Ardahan İl Emniyet Müdürü Abdurrahman Yılmaz'ın, cuma günü Ardahan'dan ayrılacağını bildirdi.
Yılmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kararname ile görevinin merkeze alındığını, bu nedenle Ardahan'da veda ziyaretlerine başladığını kaydetti.
Sonucun hayırlı olacağına inandığını ifade eden Yılmaz, "Yaklaşık 3 yıl Ardahan'da görev yaptım. Bu süre zarfında Ardahan'ın huzuru için her türlü fedakarlığı gösterdik. Şükürler olsun bu mutluluk ve bu vicdan rahatlığı içinde Ardahan'dan ayrılıyorum" dedi.
Muhabir: Günay Nuh/ Zehra Melek Çat
Yayıncı: Muharrem Aksakallı - ARDAHAN
Son Dakika › Yerel › Emniyet Müdürü Yılmaz Cuma Günü Ardahan'dan Ayrılacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.