Trabzon Belediyesi'nce "Epilepsi Nöbetlerinde ilk Yardım" konulu konferans düzenlendi.
Hamamizade İhsan Bey Kültür Merkezi'nde düzenlenen konferansa, Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Tıp Fakültesi Nöroloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sibel Velioğlu konuşmacı olarak katıldı.
Velioğlu, epilepsinin bir özür değil, teşhisi kolay ve tedavi başarı oranı yüksek bir hastalık olduğunu belirtti.
Amaçlarının epilepsi hastalığını tanıtmak, hastalık ile ilgili farkındalık yaratmak olduğunu ifade eden Velioğlu, "Epilepsi nöbetleri dışında kişiler normaldir. Ama bizim sosyal hayatımızı etkileyen toplumdaki ön yargılar, bilgisizlik maalesef bir sorun. Epilepsiyi biz ruh hastalığı olarak biliyoruz. Nasıl şeker, tansiyon hastası olabiliyorsak epilepsi de bunlardan biridir" dedi.
Program sonunda Velioğlu'na katkılarından dolayı plaket verildi.
Muhabir : Cenk Yavuz Usta
Son Dakika › Yerel › 'Epilepsi Nöbetlerinde İlk Yardım' Konferansı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.