Ereğli Erdemir Satranç İhtisas Kulübü Başkanı İskender Hatip, Türkiye Satranç Federasyonu organizasyonu ile Konya'da düzenlenecek Türkiye Kulüpler Şampiyonasında ilk 6'ya girerek 1. Lig'e yükselmek istediklerini söyledi.
Hatip, AA muhabirine yaptığı açıklamada, gerçekleştirilecek şampiyonaya kulüp olarak 9 sporcu ile katılacaklarını ifade ederek, "Biz 5 kez finallere yükseldik ancak 1. Lig'e çıkamadık bu yıl hedefimiz 1. Lige çıkmak. Hazırlıklarımızı tamamladık. Heyet olarak yarın Konya'ya hareket edeceğiz ve 23 Haziran Pazartesi günü sporcularımız oyunlarına başlayacaktır. Ümitliyiz" diye konuştu. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Erdemir Satranç İhtisas Kulübü'nde Hedef 1. Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.