Türkiye Bayanlar Birinci Futbol Ligi'nde mücadele eden Ereğlispor, Eskişehirspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor.
Ereğlispor Bayan Futbol Takımı Teknik Sorumlusu Faruk Varlık, hafta sonu Beyçayırı Stadı'nda oynayacakları Eskişehirspor maçından galibiyetle ayrılmak istediklerini söyledi.
Üçte üç yaparak galibiyet serilerine devam etmek istediklerini belirten Varlık, "Çalışmalarımızı bu yönde sürdürüyoruz. Tüm sporseverleri hafta sonu oynayacağımız Eskişehir maçında bizi desteklemeye davet ediyorum. Cezalı ve sakat futbolcumuz yok. Tam kadro maça hazırlanıyoruz" dedi.
Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/ Ferdi Akıllı
Yayıncı: Ebubekir Gülüm - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Ereğlispor, Eskişehir Maçı Hazırlığında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.