AK Parti Kozluk İlçe Başkanı M. Veysi Işık, eşi vefat etmiş kadınlara maaş bağlanacağını bildirdi.
Işık, eşi vefat etmiş kadınların aylık yardım alabilmesi için Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına başvuru yapmaları gerektiğini belirtti.
Başvuru işleminin ardından, görevlilerce başvurucuların durumlarının değerlendirileceğini belirten Işık, "Muhtaç olduğu tespit edilen ve buna bağlı olarak eşi vefat etmiş kadınlara yönelik düzenli sosyal yardım programına alınanlar hak sahibi olarak belirlenecek" dedi.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Maaş Bağlanması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.