Eski Tapu Kadastro Müdürlüğü Binasında Yangın Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eski Tapu Kadastro Müdürlüğü Binasında Yangın Çıktı

Eski Tapu Kadastro Müdürlüğü Binasında Yangın Çıktı
02.06.2014 10:08

Doğubayazıt ilçesinde Mal Müdürlüğü'ne devredilen eski Tapu Kadastro Müdürlüğü binasında yangın çıktı.

Doğubayazıt ilçesinde Mal Müdürlüğü'ne devredilen eski Tapu Kadastro Müdürlüğü binasında yangın çıktı.

Büyük Ağrı Caddesi'ndeki eski Tapu Kadastro Müdürlüğü'ne ait hizmet binasında dumanların yükseldiğini gören vatandaşlar, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, yangına müdahale ederek söndürdü.

Polis ekipleri yangın çıkan binada inceleme yaparken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - Ağrı

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eski Tapu Kadastro Müdürlüğü Binasında Yangın Çıktı - Son Dakika


Advertisement