Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanımı İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanımı İddiası

19.01.2012 11:00

Eskişehir'de, kaçak elektrik kullandığı iddia edilen 4 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı.

Eskişehir'de, kaçak elektrik kullandığı iddia edilen 4 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı.

Alınan bilgiye göre, Hoşnudiye ve Ertuğrulgazi mahallelerinde denetim yapan Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş ekipleri, Y.B. (38), C.Ç. (27), O.Y. (30) ve A.Ö'nün (44), binalarında kaçak elektrik kullandığını belirledi.

Zanlılar hakkında "enerji hırsızlığı" suçlamasıyla yasal işlem yapılacağı öğrenildi.

- ESKİŞEHİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanımı İddiası - Son Dakika


Advertisement