Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Eskişehirspor, Ziraat Türkiye Kupası B Grubu ilk haftasında yarın sahasında Boluspor ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını tamamladı.
Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde, teknik direktör Samet Aybaba yönetiminde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı.
Dar alanda pas ve pres çalışmasının ardından yarı sahada çift kale maç yapan siyah-kırmızılılar, antrenmanı sürat ve çabukluk çalışmasıyla tamamladı.
Son Dakika › Yerel › Eskişehirspor'da Kupa Mesaisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.