Fatsa'da 2012-2013 Öğretim Yılı Hedeflerine Ulaşıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fatsa'da 2012-2013 Öğretim Yılı Hedeflerine Ulaşıldı

Fatsa\'da 2012-2013 Öğretim Yılı Hedeflerine Ulaşıldı
25.06.2013 15:50

Fatsa'da 2012-2013 öğretim yılı değerlendirme toplantısı yapıldı.

Fatsa'da 2012-2013 öğretim yılı değerlendirme toplantısı yapıldı.

Fatsa Kaymakamı Bekir Atmaca ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Gürsel Avcı ile okul müdürlerinin katıldığı toplantıda konuşan Kaymakam Bekir Atmaca, "İlçe Milli Eğitim'in bu geçtiğimiz öğretim yılında hedeflediği başarı oranına ulaşılmıştır. Kendilerini tebrik ediyorum" dedi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Gürsel Avcı da, gelecek eğitim öğretim yılında başarı grafiğinin daha da yüksekte tutulacağını belirterek, "Şimdiden tüm okul müdürlerimizi ve emeği geçenleri tebrik ediyoruz" diye konuştu. - ORDU

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Fatsa'da 2012-2013 Öğretim Yılı Hedeflerine Ulaşıldı - Son Dakika


Advertisement