Fethiye Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından
"işaret dili" kursu açıldı.
Fethiye Halk Eğitim Merkezi binasında açılan kursa, 50 kişi katıldı. Kursun haftada iki gün yapılacağı ve iki ay süreceği kaydedildi. İşaret dili öğreticisi Kezban Karaduru, gazetecilere yaptığı açıklamada, katılımcılara ayrıntılı olarak işaret dili eğitimi verildiğini söyledi.
Pek çok kurumda artık işaret dili bilen sertifikalı kişilerin işe alındığını ifade eden Karaduru, "Özellikle sağlık sektöründe çalışanların işitme engellilerle daha kolay diyalog kurabilmeleri için bu kurs bir fırsattır" dedi.
3 Mayıs'ta sona erecek kursu başarıyla tamamlayanlara, sertifika verileceği bildirildi.
- MUĞLA
Son Dakika › Yerel › Fethiye'de 'İşaret Dili' Kursu Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.