Gana'dan Çarşamba'ya Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gana'dan Çarşamba'ya Ziyaret

Gana\'dan Çarşamba\'ya Ziyaret
21.11.2013 18:40

Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından düzenlenen Kardeş Şehir Projesi kapsamında Gana'nın Accra şehrine yapılacak Furkan Camii ve Külliyesi için Samsun'un Çarşamba ilçesine gelen Gana Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Şeyh İbrahim Ömer, Gana'da...

Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından düzenlenen Kardeş Şehir Projesi kapsamında Gana'nın Accra şehrine yapılacak Furkan Camii ve Külliyesi için Samsun'un Çarşamba ilçesine gelen Gana Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Şeyh İbrahim Ömer, Gana'da görev yapan din görevlileri Cemil Şensoy Kültür Merkezi'nde Çarşambalı ile buluştu.

Çarşamba İlçe Müftüsü Sıtkı Kaya toplantıda yaptığı konuşmada, "Gana'dan aramıza gelen meslektaşlarımız ile buluşuyoruz. Bu buluşma yüreklerin buluşması uzağı yakın eden sevgidir, kardeşliktir. Cenabı Hak bizleri kardeş ilan etti" dedi.

Gana Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Şeyh İbrahim Ömer ise, "Biz, Türkiye'ye geldiğimiz de yılladır kitaplarda okuduğumuz Osmanlı Devleti hakkında teorik olarak öğrendiklerimizin gerçek olduğunu gördük. Biz, Osmanlı'nın bıraktığı bu emaneti gerçekten taşıyan bir ülke gördük ve bunu geçek bir şekilde yaşadım. Türkler, Allah tarafından seçilmiş olan insanlardır. Yeryüzünde en mübarek olan yerler Mekke ve Medine'dir. Türkler bize her konuda yardım etmektedir. Biz Türkleri lider olarak görüyoruz" diye konuştu. - SAMSUN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gana'dan Çarşamba'ya Ziyaret - Son Dakika


Advertisement