Güney Antalya Turizmi Geliştirme ve Altyapı İşletme Birliği (GATAB) tarafından Beldibi'nde kanalizasyon hattı döşeneceği bildirildi.
GATAB Başkanı Yusuf Üras, yaptığı açıklamada, Beldibi'nde daha önce içme suyu ve yağmur suyu hattı döşediklerini belirtti. Altyapı sorunlarının aşılması konusunda Beldibi'nde bin metrelik kanalizasyon hattı döşeneceğini ifade eden Üras, gün değil geleceği düşünerek çalışmalarını sürdürdüklerini kaydetti. Üras, "Bölgedeki altyapı eksikliklerini hızla tamamlayarak, yaşanan sıkıntıları gidermeye çalışıyoruz. Geçici rahatsızlıklarla kalıcı hizmet vermeye devam edeceğiz" diye konuştu. - Antalya
Son Dakika › Yerel › Gatab, Beldibi'ne Kanalizasyon Hattı Döşeyecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.