Denizli'de, gezi için çıktıkları yüksek tepeden inemeyen 4 kişi, itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.
Çamlık Seyir Tepesi mevkisine gezi için dağa çıkan 4 vatandaş, aşağıya inemeyince itfaiyeyi arayarak dağda mahsur kaldıklarını ve inemediklerini söyledi. 75 metre yükseklikte mahsur kalanlar, ihbarın ardından harekete geçen Denizli Belediyesi İtfaiye ekipleri tarafından halatlarla aşağıya indirildi.
Sağlık kontrolünden geçirilen 4 kişinin, herhangi bir sağlık probleminin olmadığı öğrenildi.
- DENİZLİ
Son Dakika › Yerel › Geziye Çıktılar, Mahsur Kaldılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.