Giresunspor, Kupada Galibiyet Peşinde - Son Dakika
Son Dakika Logo

Giresunspor, Kupada Galibiyet Peşinde

Giresunspor, Kupada Galibiyet Peşinde
22.12.2014 15:36  Güncelleme: 15:48

Ziraat Türkiye Kupası H Grubunda mücadele eden Giresunspor, yarın sahalarında karşılaşacakları Gençlerbirliği karşısında galibiyeti hedefliyor.

Ziraat Türkiye Kupası H Grubu'nda mücadele eden Giresunspor, yarın sahalarında karşılaşacakları Gençlerbirliği karşısında galibiyeti hedefliyor

Giresunspor'un kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Ziraat Türkiye Kupası mücadelesinde yarın iç sahada Gençlerbirliği takımını konuk edeceklerini anımsattı.

Gençlerbirliği'nin ligin güçlü ve formda ekiplerinden olduğunu anlatan Bozbağ, "Onların kalitesini ve gücünü iyi biliyoruz ancak biz de güçlü ve formda bir ekibiz. Son haftalarda ligde ciddi bir çıkış yakaladık. Rakip takımı yenebilecek güce ve kadroya sahibiz. Yarın Gençlerbirliği ile oynayacağımız karşılaşmada sahadan galibiyetle ayrılmayı hedefliyoruz. Torku Konyaspor'dan sonra Spor Toto Süper Ligi'nin bir diğer önemli takımını da yenmeyi istiyoruz" diye konuştu.

Bozbağ, kupada gruplardan çıkma arzusunda olduklarını vurgulayarak,  Gençlerbirliği karşısından galip gelmeleri halinde gruptan çıkma yolunda büyük bir avantaj sağlayacaklarını kaydetti. - Giresun

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Giresunspor, Kupada Galibiyet Peşinde - Son Dakika


Advertisement