Gölbaşı Belediyesi, ilçedeki okulların yarıyıl tatiline girmesinden dolayı okul bahçelerinde temizlik çalışması başlattı.
Gölbaşı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından ilçe genelinde bulunan lise, ortaokul ve ilkokul bahçelerinde temizlik kampanyası başlatıldı. Temizlik ekipleri, okul bahçelerine atılan çöpleri temizledikten sonra bahçeleri köpüklü temizleme makinası ile temizliyor. Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, ilçe genelindeki okullarda sürdürülen temizlik çalışmalarının yarıyıl tatili boyunca süreceğini bildirdi. Eğitime her zaman destek olmaya kararlı olduklarını belirten Odabaşı, "Öğrencilerimizi temiz ve hijyenik okul bahçeleri ile karşılayacağız" dedi. - ANKARA
Son Dakika › Yerel › Gölbaşı'nda Okullarda Yarıyıl Temizliği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.