Uzun süredir onarım aşamasında olan Gölyaka Hükümet Konağı hizmete açıldı.
Gölyaka Kaymakamı Mehmet Ali Özkan, yaptığı açıklamada, hükümet konağında yaşanan ısı kaybının önlenmesi amacıyla binanın dış cephe ile çatı onarımının yapıldığını belirterek, eksikliklerin tamamlanmasıyla binanın hizmete açıldığını ifade etti.
Hükümet konağı girişine güvenlik ve polis noktası yerleştirildiğini kaydeden Özkan, "Bu son aşamayla çalışmalarımızı bitirmiş olduk ve halkımızın kullanımına sunduk. Yeni binamız Gölyaka halkına hayırlı olsun" dedi.
- DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Gölyaka Hükümet Konağı Hizmete Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.