Gölyaka Hükümet Konağı Hizmete Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölyaka Hükümet Konağı Hizmete Açıldı

21.01.2012 14:00

Uzun süredir onarım aşamasında olan Gölyaka Hükümet Konağı hizmete açıldı.

Uzun süredir onarım aşamasında olan Gölyaka Hükümet Konağı hizmete açıldı.

Gölyaka Kaymakamı Mehmet Ali Özkan, yaptığı açıklamada, hükümet konağında yaşanan ısı kaybının önlenmesi amacıyla binanın dış cephe ile çatı onarımının yapıldığını belirterek, eksikliklerin tamamlanmasıyla binanın hizmete açıldığını ifade etti.

Hükümet konağı girişine güvenlik ve polis noktası yerleştirildiğini kaydeden Özkan, "Bu son aşamayla çalışmalarımızı bitirmiş olduk ve halkımızın kullanımına sunduk. Yeni binamız Gölyaka halkına hayırlı olsun" dedi.

- DÜZCE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gölyaka Hükümet Konağı Hizmete Açıldı - Son Dakika


Advertisement