Gülnar'da "Kanaviçe" Oyunu Sahnelendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gülnar'da "Kanaviçe" Oyunu Sahnelendi

08.05.2012 13:20

Tarsus Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları Gülnar ilçesinde, "Kanaviçe" adlı tiyatro oyununu sahneledi.

Tarsus Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları Gülnar ilçesinde, "Kanaviçe" adlı tiyatro oyununu sahneledi.

Gülnar Belediye düğün salonunda önce ilköğretim ve lise öğrencileri ile yetişkinlere yönelik olarak farklı saatlerde sergilenen oyun, izleyicilerin büyük beğenisini topladı.

Turgut Özakman'ın yazıp, Özgür Doğan Kahraman'ın yönetmenliğini yaptığı tek perdelik oyunda, günlerini konakta kanaviçe işleyerek geçiren 3 yaşlı kız kardeş ile bir genç kızın öyküsü anlatılıyor.

- MERSİN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gülnar'da 'Kanaviçe' Oyunu Sahnelendi - Son Dakika


Advertisement