Düzce Hamidiye İlköğretim Okulu'nda velilerin, öğretmenlerin ve öğrencilerin katılımıyla, okul bahçesinde Aşure Günü tertiplendi.
Düzenlenen aşure etkinliğinde konu ile ilgili bir açıklama yapan Okul Müdürü Ahmet Beyter, "Fedakar, gönlü zengin velilerimiz hiç üşenmeden, masrafını düşünmeden tencereler dolusu aşure kaynattılar ve okul bahçesinde şenlik havasında bir etkinlik düzenledik. Emeği geçen velilerimize, öğretmenlerimize ve diğer çalışanlarımızı tebrik ediyoruz" dedi. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Hamidiye İlköğretim Okulu'ndan Tatlı Bir An - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.