Huzurevinde "Yaşlı Mutfağı" Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Huzurevinde "Yaşlı Mutfağı" Hizmete Girdi

18.02.2013 16:05  Güncelleme: 16:10

Yaşlı Mutfağı, Ereğli İzmirlioğlu Huzurevi'nde kalan yaşlıların ev özlemini gidermek amacıyla hizmete girdi.

Ereğli İzmirlioğlu Huzurevi'nde kalan yaşlıların ev özlemini gidermek amacıyla huzurevi içerisinde Yaşlı Mutfağı'nın hizmete girdiği bildirildi.

Huzurevi Müdürü Zeynep Yüksel Ünal, yaptığı yazılı açıklamada, yaşlıların yaşam kalitesini arttırmak ve onların evlerine olan özlemlerini giderebilmek için çeşitli çalışmalar yaptıklarını belirtti.

Ünal, yaşlıların ev özlemlerini gidermek için yaşlı mutfağında yaptıkları yemekleri yeme imkanı bulabileceğini kaydetti.

Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/Ferdi Akıllı

Yayıncı: Ebubekir Gülüm - ZONGULDAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Huzurevinde 'Yaşlı Mutfağı' Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement