İçişleri Eski Bakanı Aksu, Antalya'da Otel Açılışına Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İçişleri Eski Bakanı Aksu, Antalya'da Otel Açılışına Katıldı

26.12.2015 16:47

İçişleri eski Bakanı Abdülkadir Aksu, Finike ilçesinde bir otelin açılışına katıldı.

İçişleri eski Bakanı Abdülkadir Aksu, Finike ilçesinde bir otelin açılışına katıldı.

Açılış törenine, Finike Kaymakamı Mesut Yakuta, Finike Belediye Başkanı Kaan Osman Sarıoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Cemil Doğan ve çok sayıda vatandaş katıldı. Törende konuşan eski Bakan Abdülkadir Aksu, Finike'ye daha önce de geldiğini belirterek, "Finike gibi güzel bir ilçemizde otelimiz de ayrı bir güzellik kattı. Hayırlı olsun" diye konuştu. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel İçişleri Eski Bakanı Aksu, Antalya'da Otel Açılışına Katıldı - Son Dakika


Advertisement