Diyarbakır'ın Dicle İlçe Kaymakamlığı tarafından ilçe idare şube başkanları toplantısı yapıldı.
Dicle Öğretmen Evi'nde düzenlenen toplantı Kaymakam Çağlayan Kaya başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda ilçe kaymakamlığına bağlı kuruluşlarca 2012 yılında yapılan yatırımların genel değerlendirmesi ve 2013 yılında yapılacak işlerin ön görüşmeleri yapılarak daha etkin ve verimli hizmet için hazırlanan planlar üzerinde duruldu. Toplantıya tüm birim amirleri katıldı.
Karşılıklı bilgi paylaşımı ile devam eden toplantıda Kaymakam Çağlayan Kaya, tüm mesai arkadaşlarına özverilerinden dolayı teşekkür etti. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.