İslahiye ilçesinde Altınüzüm Şehit Astsubay Mustafa Kömürcü İlkokulu öğrencileri, öğretmenleri ve velileriyle ilk defa kütüphaneye gitti.
Okulun 2-B sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Elif Yılmaz eşliğinde ilçedeki halk kütüphanesine giderek, kütüphaneyi tanıma fırsatı buldu.
İlçe Halk Kütüphanesi Müdürü Ökkeş Gökçe, öğrencilere, "kütüphaneden nasıl, hangi şekilde faydalanılır, kütüphane nedir, kütüphanenin insanlara sağladığı faydalar" konusunda bilgi verdi. - Gaziantep
Son Dakika › Yerel › İlkokul Öğrencileri Kütüphane ile Tanıştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.