İpsala'da Halk Eğitim Merkezi Yıl Sonu Sergisi Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İpsala'da Halk Eğitim Merkezi Yıl Sonu Sergisi Açıldı

07.06.2012 13:06

İpsala'da Halk Eğitim Merkezi yıl sonu sergisi açıldı.

İpsala'da Halk Eğitim Merkezi yıl sonu sergisi açıldı.

İpsala Kaymakamı Mehmet Ali Gürbüz, Cumhuriyet Meydanı'ndaki açılışta yaptığı konuşmada, halk eğitim merkezi kurslarının becerileri geliştirmede büyük rol oynadığını söyledi.

İpsala Halk Eğitim Merkezi Müdürü Hasan Özkul da bu yıl açılan 85 kursta 320 kursiyerin eğitim aldığını belirtti.

Konuşmaların ardından, başarılı kursiyerlere belgeleri Kaymakam Gürbüz, Belediye Başkan Vekili Süleyman Dinç, Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Bakan, Hacı Beldesi Belediye Başkanı Cevdet Karagöz, Milli Eğitim Müdür Vekili İbrahim Kır tarafından verildi.

Daha sonra törene katılanlar yıl sonu sergisinin açıldığı İpsala Belediye Düğün Salonu'nda stantları gezdi.

Muhabir: İsmail Aliş/ Salih Baran

Yayıncı: Neşat Ergül - EDİRNE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel İpsala'da Halk Eğitim Merkezi Yıl Sonu Sergisi Açıldı - Son Dakika


Advertisement