İslahiye ilçesinde motosiklet denetimleri sürüyor.
İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince trafik kazaları, gürültü kirliliği ve hırsızlık olaylarının önüne geçilebilmesi amacıyla son bir ayda motosiklet denetimleri sıklaştırıldı.Ekipler, 400'den fazla motosikleti denetledi, 40 bin liradan fazla para cezası uygulandı. Denetimlerde son olarak 3 araç trafikten men edildi.
Yetkililer, eğitimsiz ve ehliyetsiz vatandaşların motor kullanmalarını azaltmak, tescilsiz motorları da kayıt altına almak için çaba sarf ettiklerini belirterek, bu uygulamaların günlük olarak uygulanacağına dikkat çekti. - Gaziantep
Son Dakika › Yerel › İslahiye'de Motosiklet Denetimleri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.