Jandarma Çocukları Sinemaya Götürdü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Jandarma Çocukları Sinemaya Götürdü

17.04.2014 10:41

Jandarmanın Kuruluşunun 175. yılı kutlamaları kapsamında, anaokulu çocukları sinemaya götürüldü.

Jandarmanın Kuruluşunun 175. yılı kutlamaları kapsamında, anaokulu çocukları sinemaya götürüldü.

Edinilen bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığı Şahinbey ilçesine bağlı Kapcağız Anaokulunda eğitim gören çocukları sinemaya götürdü.

Sabah saatlerinde okula gelen jandarma ekipleri, öğrencileri önce Gaziantep İl Jandarma Komutanlığına götürdü.

Burada kışlayı gezen ve askerlerle fotoğraf çektiren çocuklar, daha sonra sinemaya gitti. Vizyona yeni giren "RİO 2" isimli animasyon filmi izleyen çocuklar, filmin ardından köylerine döndü. - Gaziantep

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Jandarma Çocukları Sinemaya Götürdü - Son Dakika


Advertisement