Jandarmanın Kuruluşunun 175. yılı kutlamaları kapsamında, anaokulu çocukları sinemaya götürüldü.
Edinilen bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığı Şahinbey ilçesine bağlı Kapcağız Anaokulunda eğitim gören çocukları sinemaya götürdü.
Sabah saatlerinde okula gelen jandarma ekipleri, öğrencileri önce Gaziantep İl Jandarma Komutanlığına götürdü.
Burada kışlayı gezen ve askerlerle fotoğraf çektiren çocuklar, daha sonra sinemaya gitti. Vizyona yeni giren "RİO 2" isimli animasyon filmi izleyen çocuklar, filmin ardından köylerine döndü. - Gaziantep
Son Dakika › Yerel › Jandarma Çocukları Sinemaya Götürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.