Muş'un Bulanık Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'ne ilk kez alınan 2 kadın personel göreve başladı.
Belediye tarihinde bir ilk olan kadın zabıta personellerin göreve başlaması ile birlikte artan zabıta kadrosunda çalışmaların daha sağlıklı bir şekilde yürütüleceği belirtildi. Zabıta Müdürlüğü'nde bulunmayan kadın personel nedeniyle büyük sıkıntıların yaşandığı çalışmalarda, bundan böyle yapılan denetim ve iş yerlerinin hijyenik durumunun kadın gözüyle çözüme kavuşturularak daha düzenli ve faydalı hale gelmesi sağlanacağı kaydedildi. Belediyede oluşturulacak kadın birimleri ve sayısı artan kadın personel ile birlikte ilçede en çok kadınların yaşadığı sıkıntılar kadın eliyle çözüme kavuşturulacağı bildirildi. - MUŞ
Son Dakika › Yerel › Kadın Zabıta Personeli Göreve Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.