Kadirli Emniyet Müdürü Ayhan."Polisimiz 24 Saat Görev Yapıyor ve Oldukça Zor Bir İşin Üstesinden... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kadirli Emniyet Müdürü Ayhan."Polisimiz 24 Saat Görev Yapıyor ve Oldukça Zor Bir İşin Üstesinden...

16.04.2013 12:56

"Polisimiz 24 saat görev yapıyor ve oldukça zor bir işin üstesinden geliyor" dedi.

Kadirli Emniyet Müdürü Uğurtan Koray Ayhan,

"Polisimiz 24 saat görev yapıyor ve oldukça zor bir işin üstesinden geliyor" dedi.

Kadirli Emniyet Müdürlüğü bahçesinde, asayiş hizmetlerinin kazasız ve sorunsuz geçmesi amacıyla Kaymakam Necip Çakmak, İlçe Emniyet Müdürü Uğurtan Koray Ayhan, bazı daire amirleri ve emniyet çalışanlarının katılımıyla, dualar eşliğinde kurban kesildi.

Emniyet Müdürü Uğurtan Koray Ayhan, burada yaptığı konuşmada, amaçlarının polisin mevcut yasalar çerçevesinde görevlerini en iyi şekilde yerinde getirmesi olduğunu söyledi.

Teşkilat mensuplarının görevlerini kazasız ve sorunsuz yerine getirmesi dileğinde bulunan Ayhan, şunları kaydetti:

"Amacımız Kadirli halkının huzur ve güvenini sağlamak. Polisimiz 24 saat görev yapıyor ve oldukça zor bir işin üstesinden geliyor. Halkımızdan aldığımız destek, moral ve güven duygusu ile daha iyi ve güzeli yakalama adına heyecan duyuyoruz. Polis teşkilatı olarak mazimizden ve toplumumuzdan aldığımız güç ile çalışıyoruz. Güvenlik hizmetlerinin toplumun katılım ve desteğini sağlamak suretiyle etkin ve hızlı bir şekilde yürütülmesini, vatandaş polis ilişkilerinin geliştirilmesini sağlamak amacındayız."

Kaymakam Necip Çakmak ise insanların huzuru, güveni ve rahat bir yaşam sürmesi için 24 saat görevi başında olan tüm emniyet çalışanlarına başarılar diledi. - OSMANİYE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kadirli Emniyet Müdürü Ayhan.'Polisimiz 24 Saat Görev Yapıyor ve Oldukça Zor Bir İşin Üstesinden... - Son Dakika


Advertisement