Geçtiğimiz ocak ayında iki gün aralıksız kar yağışının ardından Bilecik I. Organize Sanayi Bölgesi'nin (OSB) güvenlik görevlilerinin bulunduğu ve giriş çıkışların kontrol edildiği kulübe, yoğun kar kütlelerinin ağırlığına dayanamayıp çökmüştü. Kulübeler kullanılamaz hale gelirken, maddi hasar oluşmuştu. 1. OSB'nin yeni giriş kısmının yapımı için inşaat çalışmaları başlatıldı. Yeni giriş bölümün önümüzdeki aylarda hizmete girmesi bekleniyor. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Kardan Çöken 1. Osb'nin Giriş Kısmı Yeniden Yapılıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.