Kastamonu Belediyesi, Parke Çalışmasına Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kastamonu Belediyesi, Parke Çalışmasına Başladı

Kastamonu Belediyesi, Parke Çalışmasına Başladı
19.03.2012 13:22

İlkbahar ayının yüzünü göstermesiyle altyapı, üstyapı, su ve kanalizasyon yenileme çalışması başlatan Kastamonu Belediyesi, aşırı yağışlar nedeniyle bozulan yollarda kilitli parke döşemesi yapmaya başladı.

İlkbahar ayının yüzünü göstermesiyle altyapı, üstyapı, su ve kanalizasyon yenileme çalışması başlatan Kastamonu Belediyesi, aşırı yağışlar nedeniyle bozulan yollarda kilitli parke döşemesi yapmaya başladı.

Sert geçen kışın ardından aşırı yağışlar nedeniyle bozulan yollarda çalışma başlatan Kastamonu Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler, bozuk yerlerdeki parkeleri sökerek yenisini dizmeye başladı. Bozulan yollar nedeniyle araç sürücüleri zor anlar yaşarken belediye, kısa sürede bozuk yollara çözüm arayışı içersine girdi. Konu hakkında açıklamada bulunan araç sürücüleri, yapılan hizmetlerden büyük memnuniyet duyduklarını ifade ederek, "Sonuçta doğadan gelen bir şey. Buna kimse karşı koyamaz. Belediye ekiplerini güneşin yüzünü göstermesiyle çalışmalara başladığını gördük. Ekiplere teşekkür ediyoruz" dediler. - KASTAMONU

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kastamonu Belediyesi, Parke Çalışmasına Başladı - Son Dakika


Advertisement