Kayserigaz'a İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nden Plaket - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayserigaz'a İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nden Plaket

20.02.2013 10:36

Kayserigaz Genel Müdürü Hasan Yasir Bora'ya, İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Özkan Kayacan tarafından plaket verdi.(ORAN) 2012 Yılı Teknik Destek Programı için hazırlanan ve aynı program çerçevesinde desteklenen "Çiftçilerle ve Üreticilerle"...

Kayserigaz Genel Müdürü Hasan Yasir Bora'ya, İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Özkan Kayacan tarafından plaket verdi.

İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nce Orta Anadolu Kalkınma Ajansı

(ORAN) 2012 Yılı Teknik Destek Programı için hazırlanan ve aynı program çerçevesinde desteklenen "Çiftçilerle ve Üreticilerle İletişim Köprüleri Kuruyoruz" projesinin kişisel gelişim ve iletişim eğitimleri 11-19 Şubat tarihleri arasında Kayserigaz Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.

"Etkili İletişim Bilinci, İletişim Engelleri, Empati, Beden Dilini Etkin Kullanma, İkna Yöntemleri, Stres-Zaman-Öfke Yönetimi" konularında eğitim verilen programın sonunda Kayserigaz Genel Müdürü Hasan Yasir Bora'ya katkılarından dolayı İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Özkan Kayacan tarafından plaket takdim edildi.

Burada açıklamalarda bulunan Bora, sosyal sorumluluk projeleri ile toplumun kültürel ve sosyal gelişim içerisinde bilinç düzeyini artırmaya katkı yapmayı hedeflediklerini vurgulayarak, kamu kurum ve kuruluşlarıyla karşılıklı sinerji paylaşıma verdikleri önemden bahsetti.

Muhabir: Mustafa Önal

Yayıncı: İsmail İçer - KAYSERİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kayserigaz'a İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nden Plaket - Son Dakika


Advertisement