Kazımpaşa İçme Suyu İhalesi Gerçekleştirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kazımpaşa İçme Suyu İhalesi Gerçekleştirildi

Kazımpaşa İçme Suyu İhalesi Gerçekleştirildi
09.05.2012 17:12

SASKİ'ye yılda ortalama 300 bin TL tasarruf sağlayacak olan Kazımpaşa İçme suyu Projesi 2.Kısım İnşaatının ihalesi gerçekleştirildi.

SASKİ'ye yılda ortalama 300 bin TL tasarruf sağlayacak olan Kazımpaşa İçme suyu Projesi 2. Kısım İnşaatının ihalesi gerçekleştirildi. İhaleye 4 firma teklif verdi.

SASKİ tarafından yapılacak olan Kazımpaşa İçme suyu Projesi'nin 2. Kısım İnşaatının yapım ihalesi gerçekleştirildi. SASKİ Genel Müdürlüğü'nde gerçekleştirilen ihalenin Komisyon Başkanlığı'nı yapan SASKİ Genel Müdür Yardımcısı Naci İris, ihaleye 4 firmanın teklif verdiğini belirtti. İris, "Açık İhale Usulü ile gerçekleştirdiğimiz Kazımpaşa İçme suyu Projesi İkinci Kısım İnşaat ihalesine dört firma teklif verdi. İhale Komisyonumuzun yapacağı incelemenin ardından ihaleyi kazanan firma kamuoyuna açıklanacak" dedi. - SAKARYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kazımpaşa İçme Suyu İhalesi Gerçekleştirildi - Son Dakika


Advertisement