Kocatepe, Tohm Merkezini İnceledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kocatepe, Tohm Merkezini İnceledi

Kocatepe, Tohm Merkezini İnceledi
26.11.2013 11:18  Güncelleme: 11:23

Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Kocatepe, Erzurum'a çıkarma yaptı.

Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Kocatepe, Erzurum'a çıkarma yaptı. Kocatepe, Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi(TOHM)'ne geçerek incelemelerde bulundu. Merkezi baştan sona gezen Kocatepe, çalışmalar hakkında Erzurum Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Arısoy'dan bilgi aldı. Arısoy, geçtiğimiz Cumartesi günü resmi olarak açılışı yapılan Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde boks, kayakla atlama, alp disiplini, snowboard, curling ve short track gibi spor dallarında olimpiyat hazırlık merkezinde faaliyetlerini sürdürdüklerini söyledi.

KOCATEPE'DEN BAŞARI DİLEĞİ

Bu arada Spor Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Kocatepe, Erzurum GHSİM Müdürlüğü görevine atanan Süleyman Arısoy'a 'Yeni göreviniz hayırlı olsun" diyerek, çalışmalarında başarı dileğinde bulundu. Kocatepe, "Bakanlığımız Erzurum'a üç spor branşında yaz ve kış olimpiyatları için hazırlık merkezi açtı. İnanıyorum ki, buradan olimpiyatlarda derece yapıp şampiyon olacak sporcular çıkacak" dedi. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kocatepe, Tohm Merkezini İnceledi - Son Dakika


Advertisement