Orhangazi ilçesinde kolonya içtiği öne sürülen kişi, öldü.
İddiaya göre, Yeni Gürle Mahallesi'nde oturan Gürkan G. (34), evinde kolonya içtikten bir süre sonra fenalaşarak yere yığıldı.
Orhangazi Devlet Hastanesine kaldırılan, buradan da Bursa Devlet Hastanesi'ne sevk edilen Gürkan G, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.
Gürkan G'nin uzun süredir alkol bağımlılığından dolayı tedavi gördüğü öne sürüldü. - Bursa
Son Dakika › Yerel › Kolonya İçtiği Öne Sürülen Kişi Öldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.